+36 30 218 0949 info@pahor.hu

sap 300x212 - Felhő alapú és helyben telepített software megoldások bevezetése a GP Autó Kft.-nél

 

✓ Kedvezményezett neve: GP Autó Kereskedelmi és Szolgáltató kft


✓ A projekt címe: Felhő alapú és helyben telepített software megoldások bevezetése a GP Autó Kft.-nél


✓ Támogatás összege: 1 934 940- Ft    35%


✓ Támogatott hitel: 3 040 620- Ft      55%


✓ Összköltség: 5 528 400-Ft


✓ A projekt befejezési dátuma: 2019.10.31.


✓ A projekt azonosítószáma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00835

A gyorsan változó gazdasági környezet során felgyorsultak a gazdasági folyamatok.  Ahhoz hogy a GP Autó Kft. eredményesen tudjon megfelelni a versenytársak által generált gazdasági kihívásokra gyorsabb és hatékonyabb döntéshozatalra van szükség. A gyorsabb döntéshozatal - és így a GP Autó Kft gazdasági versenyképességének megtartását- támogatja a vállalati döntéshozatalt támogató megoldás(ok) bevezetését valósítja meg a GINOP-3.2.2 pályázat segítségével.

A táv- és csoportmunka támogatást segítő cloud modulnak a bevezetése során a munkatárs saját maga képes lesz kialakítani a vállalati profilját (vállalti „facebook” jelleggel).

A humán erőforrás menedzsment rendszer elemeként bevezetésre kerülő felhő alapú megoldás biztosítja azt a közös platformot, ahol a HR területét érintő adminisztratív feladatok, beleértve a személyzet, munkatársak irányítását, munkaidő, túlóra és szabadság stb. ütemezését.

Döntéstámogató elem részeként bevezetésre kerülő üzleti döntéstámogató software megoldás, biztosítja a GP Autó Kft. üzleti stratégiájának kialakításához szükséges informatikai hátteret. A rendszer az elkészített dokumentumait, ütemterveit integráltan kezeli a Microsoft Word, a PDF formátumokkal illetve, az Excel vagy a PowerPoint programokkal.

A pályázat segítségével megvásárolt rendszerek egy átgondolt IT stratégia részét képezik.

Atáv- és csoportmunka, Humán Erőforrás Menedzsment, Kontrolling és döntéstámogatási modulok bevezetése során megvalósításra kerülő lépések:

Az „SAP SuccessFactors JAM easyBP” táv- és csoportmunka támogatást segítő cloud modulnak a bevezetése, a felületen a munkatárs saját maga képes lesz kialakítani a vállalati profilját (vállalti „facebook” jelleggel).

A SAP SuccessFactors JAM easyBP rendszer kommunikációs testre szabásának része a belső levelezés, üzenetek, nyomon követések, feladat és dokumentum kezelések beállításai. Ezekkel a beállításokkal az SAP SuccessFactors JAM easyBP táv és csoportmunka folyamatokat úgy támogatja, hogy szervesen illeszkedni fog a második lépésben bevezetésre kerülő HR Mendzsment rendszerhez.

A Humán Erőforrás menedzsment rendszer elemeként bevezetésre kerülő „Planday” felhő alapú cloud software biztosítja azt a közös platformot, ahol a HR területét érintő adminisztratív feladatok (beleértve a személyzet, munkatársak irányítását -SAP SF JAM rendszerrel közösen-, munkaidő, túlóra és szabadság stb. ütemezését. A vállalati személyzetet érintő HR adatok, illetve a kapcsolódó különböző HR jelentések statisztikák egy helyen elérhetőek, kezelhetőek.

A Döntéstámogató elem részeként az „aMember Business Plan Pro View” üzleti döntéstámogató software megoldása, amely biztosítja a GP Autó Kft. üzleti stratégiájának kialakításához szükséges informatikai hátteret.

A bevezetésre kerülő új software megoldások, új modern „digitális” dimenzióba helyezi a GP Autó Kft eddigi IT infrastruktúráját, ezáltal a cégünk elindul a digitális IT megoldásokat alkalmazó vállalatok útján. A munkafolyamatok automatizálását és döntéshozatal területeit érintő informatikai fejlesztéstől azt várjuk, hogy üzleti folyamatok felgyorsulnak, ezzel maga a vállalat is megőrzi verseny képességét.